Tilflytter-skoleskift

Tilflytter:

Dit barn/børn er altid garanteret en plads på skolen i det skoledistrikt, I flytter til. Hvis du ønsker at dit barn skal starte på Vindinge Skole, skal du kontakte skolen.

Skoleskift:

Elever kan blive optaget på en anden skole end distriktsskolen, hvis der er plads på det ønskede klassetrin. Skolelederen skal afvise en elev som bor i et andet skoledistrikt, hvis der i gennemsnit er 24 eller flere elever i klasserne på det pågældende klassetrin.

Hvis du ønsker at dit barn skal skifte skole, skal du kontakte skolen. Herefter vil I blive indkaldt til et indskrivningsmøde med en leder. Her vil vi gerne høre lidt om jer og jeres barn, med henblik på klasseplacering. Skolens sekretær vil sammen med jer udfylde indskrivningspairer og evt. indmeldelse til SFO.